مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

مرغ مهاجر

زندگی حسی غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...

باز هم نظری در یک پست

برای پست ما قبل آخرم-طوق زرین...-نظری از امیر حسین گرفتم که با جوابم میزارمش:  


      «درود
مطالبت(ان هایی که از خودت است)زیبا است و می شود گفت مرحله ی ویرایش را گذراندند
اما در مورد این مطالبت بهتر است هنر نوشتاری ات را در سیاست خرج نکنی البته نظر من است.
اگر هم می نویسی بی طرفانه بنویس نه جاهلانه
البته نظر من است شرمنده»


مرسی از امیر حسین و در جواب باید بگم :

 اول اینکه دادن نظر خودت احتیاجی به بیان شرمندگی نداره!دوم این که نظر دادن در باره فیلمی که یه جور هایی در باره آدم ساخته شده(و به طرز شگفتی هم بی طرفانه نیست)هنر نیست و اصلا هنر هم نمیخواهد و در ضمن سیاسی هم نیست. وقتی تیزر این فیلم رو دیدم حالت خیلی بدی بهم دست داد و میخواستم همون موقع نظرم رو بنویسم که دیدم تنده و بهتره یه خورده صبر کنم تا آرام تر بنویسم.(هرچند در هر حال رفقا و دیگران نمییان و نمیخونن که اصلا چی نوشتی!) 

و دیگر اینکه مگه من نقد نوشتم که بخواد بی طرفانه باشه عزیز من! 

به نظر من چنین فیلم هایی نیاز به نقد کردن ندارن و شاید (اگه خوش شانس باشن)یکی وقت بزاره در بارشون نظر بده.   

در آخر هم من به شیوه نوشتن خودم میگم کاهلانه ولی جاهلانه هم بدک نیست!و مرسی که به هر حال خوندی و نظر دادی. 

  وسلام 

م.ه.م 

 


 

    

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:57 http://www.divanegi.blogfa.com

سلام

محمد هادی جان جالب مینویسی

راستی

این قصه داره تموم میشه

تو کجاشی . . .

امید وارم که همین طور خوب و کیف و کول به زندگیت

برسی و همین طور عشقت . . .

فعلا

الف.ش.ج سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12

درود
مشکل ما همینه به یک تیکه از حرف مقابلمان می چسبیم.
من به سبک نوشتاری ات چیزی نگفتم در مورد فقط همان مطلبت گفتم که تنها جیگاهی برای تخلیه ی نفسی بود گفتم جاهلانه.
حالا چرا می زنی؟
در مورد سیاست هم منظور من سیاستی که شما فکر می کنی نیست بلکه سیاس بودن است به نقد یا چیز دیگری کار ندارد برای من بیشتر شبیه بود به مطالب کسانی که خود را روشنفکر می نامند.
*فرق من با شما در این است که من می دانم که نمی دانم اما شما نمی دانید که نمیدانید*
(سقراط)
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد